lesbonsamis
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
anipassion.com

Mon mari

Aller en bas

Mon mari Empty Mon mari

Message  Admin Dim 9 Déc - 7:08

Salut,
Moi qui adore parler et bien, je vais vous parler de mon mari...
On parle de tout ici... ^^'
C'est un Sadida lvl 109, pour l'instant, il est fort,beau poilu au niveau de la tête...
Je veux bien préciser qu'il est TRÈS GENTIL...
Moi je l'aime et lui il m'aime alors...
On s'aime...Il se décide encore si il va rester dans sa guilde ou venir dans la mienne...
Je voudrais lui faire un petit message... I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Bisous à la guilde...
Pour mon mari...
C'est juste un bisous sur la joue... u_u
Chéri je t'aime beaucoooooooooooup... I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
C'est cool de mettre ce qu'on veut... Razz
A+ sur dofus...
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Tien encore chéri... ^^

Admin
Admin

Messages : 6
Date d'inscription : 09/12/2007

https://lesbonsamis.kanak.fr

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum